Mina barn!

Hejsan!
Har skrivit en del inlägg nu om inredning och om hur jag har det hemma men nu tänkte jag göra en närmare persentation av mina djur som är lite mer personligt och förhoppningsvis intressant för er att läsa! Jag vill ju att bloggen främst ska handla om inredning och mitt hem då det är min stora hobby men det kan ju vara kul för er att få en lite klarare bild om vem jag är och vilka jag bor med, haha!
 
Statusen är alltså jag och min sambo Patrik, min hund Tova samt våra två katter Bosse och Kurt! Vi är redan en stor familj haha men jag älskar ju djur så det här är perfekt för mig. 
 
Tova har jag haft i 5 år snart och hon är min bästavän. Köpte henne när jag gick i högstadiet och mycket förändrades i livet. Att då ha en egen liten vän varje dag hjälpte mig så otroligt mycket. Vi har hängt ihop sen dess och jag skulle aldrig byta henne mot något♥ Just nu bor hon hos min farmor och farfar i veckorna men kommer hem till mig på helgerna! Det passar helt perfekt då farmor älskar att vara ute i skogen och röra på sig medan jag och Patrik hinner jobba så mycket som möjligt i veckorna. På helgen däremot så får farmor vila och vi får mysa massor med Tova. Win win för alla! Hennes största passioner i livet är att äta och sova! Hon har egentligen aldrig varit en superbusig och livlig hund utan har ända sen hon va liten mest tyckt om att ligga i famnen och bli klappad. Är nog lite partisk nu men jag måste ändå säga att hon är den snällaste hunden jag har träffat. Hon skulle aldrig få för sig att göra något dumt eller rymma iväg utan springer alltid bakom mig utan koppel!
 
 
Bosse&Kurt är två brosor som vi hämtade i Leksand i slutet av sommaren! Dem är alltså familjens senaste tillskott men redan oerhört omtyckta. Vi pratade ganska löst om att vi skulle skaffa oss en katt i framtiden och så men sen vände det fort och några dagar senare så var dem hemma, haha! Vi ville ändå ha två eftersom att vi jobbar på dagarna och då känns det lite bättre i hjärtat när dem har varandra. Dem är precis som två kattungar ska vara, Busiga och spralliga haha! Nej men dem är verkligen jättemysiga och springer alltid till dörren när man kommer hem! 
 
Grabbarna grus! älskar verkligen dessa bilder på mina hjärtan!

Kommentera här: