Budget tips!

Hej på er!
Tänkte skriva om ett av mina bästa budget köp hitills faktist. Nämligen mina älskade sänglampor från Eko!
 
vet att det låter lite B att handla sin inredning på Eko men dem har faktiskt mycket mer fint än vad man kan tro. Jag har länge drömt om en Eos lampa och tills jag har en sån så fick dessa bli en perfekt stand in! Lampfoten kommer från Ikea och tyckte att den passade väldigt bra ihop med lampskärmarna!
 
 
Jag har fortfarande väldigt mycket jag vill ändra på i sovrummet men känner att det får ta den tid det tar. Har hittat min dröm sänggavel på Mio men den gjorde sig inte alls bra på bild så den får ni nog bara se om jag någon gång köper den haha! Jag ska iallafall unna mig nya sängkläder nu till flytten och ett vintertäcke måste införskaffas. Har kollat lite på olika sidor och linne material verkar vara det som är bäst för både kroppen och luften att sova i i höst. Ska kolla lite mer på det någon annan dag tänkte jag! 
 

Kommentera här: