Ananas-feber!

Som alla vet så har ju ananas varit sjukt hett det här året! Personligen så älskar jag dem! en perfekt inredningsdetalj som livar upp och går att variera oändligt. Egentligen har hela "beach" temat blomstrat 2017! Mycket ananas, palmer, flamingos och annat kul.
 
 
Jag gillar den avslappnade stilen väldigt mycket i inredningen och har själv bland annat en super gullig ananasblomma samt en bananplanta! (Ska fota dem någon dag när jag får tag i en bra kamera tänkte jag). Annars är jag ganska noga med att hålla det neutralt hemma för att kunna anpassa efter säsong och vad som är trendigt utan att behöva spendera onödigt mycket pengar. Men gillar allmänt mycket skandinaviskt och fengshui i hemmet det ger en slangs blandning mellan de kalla och stilrena men får ändå värmen från viktiga träslag i form av krogar, mattor och även krukor! 
 

Kommentera här: