170917

Hej och välkommna till min blogg! 
Här kommer jag att lägga ut mycket om inredning, design samt mat och dryck då det är några av mina stora passioner. Malin heter jag och är 19år gammal, jag bor i Västerås med min Sambo, två katter och en hund! Vi gillar att laga mat och pyssla hemma i våran lägenhet samt att vara ute i naturen så mycket som möjligt så det är något som ni kommer få se mycket av här! Eftersom att jag är lite yngre så kommer jag att försöka rikta in mig på lite mer budget knep till hur man kan piffa upp även den minsta studielägenheten för bara några hundralappar! Självklart kommer jag även att visa annat också men som sagt mycket inredning och mat för dem som kanske just flyttat hemifrån eller är studerande. 
Är väldigt ny på detta så jag hoppas att ni kan ha lite överseende tills jag blir mer van, haha!
 

Kommentera här: