Dream bedroom

Hejan!
 
Det har varit väldigt tyst här på bloggen ett tag nu då vi har gjort tre flyttar på en vecka! Haha det har varit lika kaotiskt som det låter då vi som har hjälpts åt alla jobbar heltid... Men efter många sena kvällar och mycket hämtmat så är vi nu på plats! Vi har inte hunnit boa in oss riktigt än och vi har mycket kvar att pyssla med men det känns skönt att vi äntligen är på plats iallafall. Jag vill inte stressa fram allt heller utan vi låter allt ta den tid det tar så får vi det precis som vi vill ha det istället!
 
Det vi dock har hunnit med är att fått till en riktig mysfaktor till sovrummet! Som jag skrev innan så har vi tagit bort sänggaveln och låter hotellkuddarna få aggera gavel tills jag har min drömsäng. När jag kom hem en dag i förra veckan så låg det även ett stort paket på sängen... Hade ingen aning om vad det kunde vara men det visade sig vara min älskade EOS lampa som jag har drömt om så länge nu! Patrik vet hur länge jag har suktat efter dem i butikerna men han vet också att jag inte unnar mig så dyra saker... Blev så chockad och glad för att han tänker så mycket på mig! 
 
Den härliga sänghimlen gjorde jag själv med hjälp av lite Ikea gardiner och kattstrypare! Om ni är intresserade så kan jag visa hur jag gjorde den steg för steg?
 
 
Mina älskade fjäderlampor haha! Tycker verkligen att dem ger en sån varm och lugn känsla till rummet. Det är en fantastisk känsla att få börja bygga sitt dröm sovrum!

Kommentera här: